مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد

  • ۰
  • ۰


قرارداد پیمان مدیریت ساختمان
قرارداد پیمان مدیریت ساختمان بین دو طرف که یک طرف کارفرما و طرف دیگر مجری طرح می باشد منعقد میگردد.در این قرارداد مجری طرح دفتر مهندسی دارای مجوز از نظام مهندسی است که یک نفر از مهندسین را بعنوان نماینده معرفی میکند که این فرد در واقع همان مجری و مدیر پروژه میشود.
کاربرد قرارداد پیمان مدیریت ساختمان در مدیریت اجرایی ( مدیریت مالی ، مدیریت اداری )
مدیریت اجرایی کامل کلیه عملیات ساختمانی ( ابنیه و تأسیسات برقی و مکانیکی ) محوطه سازی ، حصار کشی ، تکمیل و تحویل ساختمان به کارفرما میباشد.
از مزایای  قرارداد پیمان مدیریت ساختمان میتوان گفت که مسئولیت کلیه عملیات اجرایی ساختمان ، تعیین پیمانکاران برای هر یک از قسمتهای ساختمان و تنظیم قرارداد و ارائه آن به کارفرما جهت عقد قرارداد با آنها به عهده مدیر است و مجری هماهنگی های لازمه با گروههای تاسیساتی را خود به عهده گرفته است و بیمه و مالیات پرسنل مدیر به عهده مدیر می باشد و غیره.
البته کارفرمایان نیز در مقابل وظایفی دارند که در مفاد قرارداد از آنها یاد شده است.
در کل منعقد کردن قرارداد پیمان مدیریت ساختمان برای کسانی که میخواهند پروژه ساختمانی خود را با اطمینان خاطر شروع کنند و نیز میخواهند در صورت هرگونه اختلاف حق خود را دریافت کنند مناسب می باشد.

برای دریافت فایل این قرارداد  اینجا را کلیک کنید.

  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • مشاور حقوقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی